Robiąc zakupy w sklepie internetowym iShack zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
W związku z powyższym zwroty zakupionych towarów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową nie będą przyjmowane a kupujący we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany będzie odebrać wysłane przedmioty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie: 504 473 239.
Adres do zwrotu:
iShack
Żorska 14
44-203 Rybnik
W przypadku otrzymania niekompletnego lub uszkodzonego produktu zwracamy produkt do nabywcy po przelaniu kwoty na nasze konto, by pokryć koszty przesyłki. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
Więcej informacji dotyczących zwrotom towaru znajdziesz w Regulaminie Sklepu.